torsdag 6 september 2012

Inget piggar upp så bra som nya skor...

Igår fick jag hem ett par nya träskor som jag hade beställt från ToffelAnna of Sweden . Ett helt fantastiskt litet företag där man kan beställa exakt hur man vill att sina träskor ska se ut. Hon har cirka 12 modeller och hur många färger som helst... Det enda (och stora) (och angenäma) problemet är att välja...
Denna modellen heter Ankel Close. Botten är antikbrun och färgen brun stryke. Egentligen är de lite mörkare än på bilden och med detta ÄNNU snyggare. Jag är galet nöjd och kommer att strunta i hur kallt det är på morgonen och ha dessa tills det blir snö ;-)  Funderar redan på nästa beställning som nog ska bli ett par att ha inne på jobbet i vinter...
Bilden har jag lånat från ToffelAnna of Sweden
Igår hade jag en visning hos min bästa kollega Maria! Vilket fantastisk tur jag har som har världens två bästa jobb...

Inga kommentarer: